Sunday, March 27, 2011

hai suma.. sori lambat update blog..now aku nak kongsi and cerita tentang group yang aku join,byk2 group yg invited aku cuma group ni lah yang aku suka `BIKIN PANAS~ .yang aku suka tentang group ni ahli2 dlm group tu semua sporting habis.. kalau u'all nak join pun bole gak..kat sana u'all bole mluah,minta pendapat,minta sokongan,minta cadangan,kalau nak mencari jodoh pun ada kot kalau ada yang berkenan suka sama suka tu.. hehe..kalau u'all nak sumpah or marah kat org pun boleh juagak kot..hahhaha...apa yang u'all post tu memang dapat sambutan and tindak balas dari ahli bikin panas.. u'all pun bole share pengalaman u'all kat group,boleh kenal2..tak lama lagi bsamaan 4.10.2011 hari ahad mgu dpn we'all adakan parti kat tanjung lubang,sambil2 tu dapat la berjumpa2 ahli yang lain..ni lah yang aku suka sangat part parti2 nie.. sb aku suka makan..pastu dpt la knl 1 sama lain dgn lbh rapat.. dapat snap pict utk kenangan..hehehehe..yang best nya jugak we'all adakan game masa parti tu.. salah 1 nyer 1. truth or dare 2. explorace 3. istana pasir tgolong kepada kumpulan A Dan B.. SEpa yang menang dapat hadiah misteri.. tak sabar nak join game mesti having fun kan.. ok sampai kat sini jer stakat ni, mata ni pun kelat nak layan jap ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

No comments:

Post a Comment