Wednesday, April 27, 2011

Busy nya akuuuuuu..

bz sangat smpai takde masa nak update blog plus malas.. 2 hari lagi aku nak pindah rumah baru kat lopeng. jd aku terpaksa la prepair apa yang patut.. letih tersangat la letih, family aku pun sm gak pindah area permy,jd kami tersangat2 lah bz.. tp bz aku ni sempat gak online.. stress, nak fikir mcm2.. perasaan aku skarang bercampur aduk runsing,sedeh.. runsing sbb byk benda nak aku uruskan lepas ni.. sdeh sbb family aku pindah jauh,lepas ni tinggal lah aku seorg kat rumah baru tu takde teman.. baby qish jer kot teman aku.. kalau kat sini adik aku teman aku cercakap,bergurau.. pas ni mmg aku sunyi..mesti aku rindu kat dia..daddy pun aku mesti rindu sbb dia seorang ayah yang caring pasal aku and cucu dia.. banyak tlg aku, terharu sangat..tak dapat diucapkan dgn kata2.. makyah pun skarang dah berubah byk, solat tak tinggal.. and aku dapat rasakan kami dah smakin rapat berbanding dulu aku msh kekok nak bcakap and bgurau dgn dia. dia byk jaga aku sepanjang aku pregnant,saat aku berpantang,jaga baby qishh.. aku dapat tgk yang dia syg sgt kat baby qish.. aku lebih suka bila org beri lebih perhatian kat baby qish.. supaya qish dapat merasa ksh syg yang mereka curahkan.. selama 4 bln aku hidup bersama mereka barulah aku tahu erti kekeluargaan yang sebenar.. maybe aku sebelum ni bawa haluan sendiri smpai xperasan semua tu..yang penting baby qish ,aku nak bg keselesaan,ksh syg spenuh nya.. mungkin aku msh mentah tp aku mesti berlajar berdikari walaupun aku kdg2 terfikir dapat ke tak aku jaga baby qish sendiri.. sdgkan muntah dah aku gelabah .. kat rumah baru nanti aku stay dgn mak mentua .. aku tak tahu lagi mcm mana keadaan kalau bercampur ni,aku harap takde masalah.. tp aku kekok sikit lah sbb tak biasa sgt ber campur dgn mak mentua ni,smpaikan aku dr dulu smpai skarang msh gak sebut nama panggilan dia "makcik".. tak beradab betul..haha~ entahla mayb aku byk mak kot.. aku harap slepas ni semua bjalan lbh lancar..aminnnnnnnnn....

No comments:

Post a Comment