Sunday, December 25, 2011

kembali lagi~ hai my blog ^^

  •  ohhhhhhhh ^^ rindunyer aku kat blog ni.... hehe ..lama xjenguk and update status kehidupan aku... sorie yer yg aku belum follow tu.. nnti aku follow and geladah page korang... HAHAHA.. now aku tengah berjinak2 buat busines home...INFINITYDOWNLINE.. penah dgr x?? memang berbaloi join bisnes nie... korang mesti rasa tipu and was2 kan,mcmtu juga aku pada mulanya... tp DAH TERBUKTI KEBENARANNYA sbb aku dah merasa hasilnya ^^.. income memang mantap..BG Aku memang berbaloi sb aku dpt buat money hanya dari rumah..smbil tu dpt spent time masa dgn family ..yerla, xder kerja dr dok menghadap lappy tp xdpt apa2 rugi jugak...hehe..tapi aku buka lappy dpt duit.. sekurang2 nya 100 sehari mana nak dptkan?kalah dr gaji aku mkn gaji dulu.. sebulan target 500 ja..tapi lebih dari tu ku dpt.. sejak join ni alhmdulilah..pa yg aku target selama nie dgn mudah aku dpt sekarang :) ..hepi sgt2..dgn dorongan dr family and my husband yang mengalakkan aku join busines nie.. yang penting percaya kepada rezeki :).. rezeki xkan dtg kalau xdicari..usaha mesti ada.. terapkan dlm diri masing2.. nak berubah tapi malas xdpt apa2 gak kan... wahhh..ayattt... motivasi pulak aku nie.. HAHAHA
  •  

No comments:

Post a Comment